BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

hulubalang

Friday 20 May 2011

selamat tinggal tempat bermain ku !

 assalamualaikum  =)


masa aku tengah buat entry ni aku tengah packing barang-barang aku.*tu tandanya aku tengah curik masa*HAHA..ok,sorry sebab lambat gile tak update blog ni sebab aku terlampau sibuk nak uruskan segala mala benda untuk sambung belajar.*banyak tidur sebenarnye*ha,cite pasal tidur ni pun boleh buat aku sayu.ada beberapa hari je lagi untuk landing atas katil aku sendiri.ceh,aku nak cakap yang aku sebenarnya nak sewa lori untuk angkut katil aku.tapi,apa boleh buat,dah driver lori tu tak nak layan aku..sobs sobs..



berbalik pada tajuk entry kat atas tu,(sila baca) aku pun menghabiskan la waktu-waktu yang aku ada ni untuk pandang banyak-banyak kali tempat aku selalu bermain.ceh,macam nak berambus pergi oversea aja kan? HAHA..malas nak cerita,tengok ajalah gambar yang tak seberapa lawa ni.*tetap nak tunjuk walaupun tak cantik*

 *aku selalu main kat laut ni dulu*




 *ini air tengah pasang,so tak bolehla turun*




 *cik siput da berkurangan akibat apatah*




*jalan ni tempat aku selalu men'drift' *
(sila sengetkan kepala anda ye)



owh lupa nak bagitahu korang,one of my bestie, che nab (nama nak glamourkan),dia enroll kat uitm hari ni..
gud luck bai..jangan nakal-nakal and cari boyfriend handsome ok ! ( setan memang suka bagi bad fluent kat manusia)

*pic ni diambil di hotel 7 star*

babai !


thank you for reading this enntry !

1 comments:

snowylicious said...

bye bye jugak kat awk ... good days at kmj :)