BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

hulubalang

Monday 16 May 2011

my first entry =)

                                               assalamualaikum   =)


dulu bila ada orang sibuk mengupdate blog, aku akan cakap "blog? kau dah tak ada kerja lain ke?" and now kata-kata aku tu telan makan tuan.Mesti korang pernah dengarkan pepatah tu? ok,, aku taw pernah..
sekarang pada aku menulis blog adalah sebagai salah satu tempat untuk korang melontarkan pandangan masing-masing.


Hari-hari yang aku lalui selepas menjadi spm-leaver ni memang sumpah gua cakap sama lue memang bosan tahap petala ke lapan.kerja aku duduk rumah yang paling best ialah membina badan seperti malik nor..
Korang kenalkan? ok, aku assume korang kenal la dia an..


Aku sekarang menghabiskan sisa-sisa kehidupan di rumah sebelum memenjarakan diri ke kolej matrikulasi johor atau nama famous dia KMJ.sumpah aku tak tahula kenapa aku mesti tercampak dalam johor lagi.mungkin sultan johor sayang nak lepaskan aku keluar dari johor.HAHA.. ok,, sila abaikan ayat aku tadi.


apepun aku cuma berharap yang aku dapat adapt dengan KMJ secepat yang mungkin.bukan aku tidak ada pilihan untuk ke universiti tapi kos yang aku dapat takut tak boleh bawa.. jadi setelah berdiskusi dengan parents aku yang terchenta,aku pasrahkan diri untuk ke KMJ..yela,my parents kan more makan garam dari aku..wish me luck guys !!

0 comments: