BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

hulubalang

Monday 16 May 2011

aku dan samura

                                                  assalamualaikum teman    =)


mesti korang tertanya,apa tu samura? best ke tempat tu? mestila best ! samura is stand for science muar royal academy atau orang kampung aku panggil sekolah tepi kubur. ciss !! mentang-mentangla sekolah aku depannyer kubur,orang sibuk mengata..kubur aka white house tu selalu menginsafkan aku tentang perjalanan kehidupan seorang manusia.ok, aku bukan ustazah ye readers .. hehe..


aku masuk samura for 2 years only BUT sumpah gua cakap sama lue, bile lue nak tinggalkan samura after spm, lue akan meleleh..aku cakap ni sebab aku pun meleleh.. haha..masa mula-mula tu aku rasa macam nak loncat aja keluar pagar sebab tak tahan dengan time pressure kat sana. pack gile !! tapi yela nenek moyang aku, cakap alah bisa tegal biasa. 


masa minggu orientasi memang la sume input yang aku dapat totally inspiring aku untuk terus menjadi student samura.*ceh,padahal rasa macam nak mati time tu*ex-students nyer ade yang jadi pilot,ceo syarikat gah,engineer and doktor jangan cakapla,, berstok-stok terbaik dari ladang.sekolah tu memang hebat di mata aku ! *aku je tak hebat*


lepas abes je orientation week,aku terus jadi warga  CEKAL.sumpah havoc gile kelas tuh.dengan ketua kelas yang sempoi abes, memangla kelas aku selalu kena aim dengan cikgu sebab selalu buat itu sekolah macam bapak kami yang punya..hahaha.. apepun, cekal memang THE BEST !!


kami memang nakal !


dorm pulak aku dapat dorm BUDI ONE..aku suka giler dorm ni sebab its position very strategic.kau bayangkan aku yang tak cukup ketinggian ni boleh cantumkan kerusi banyak-banyak hanya untuk mencabut starter lampu untuk berparty satu malam. and tak da orang perasan !! hebatkan aku ? ok, sila abaikan pertanyaan genius aku.

nak tengok doormates aku x? yang same age dengan aku ada 5 orang je. jadi itu dorm kami yang punya!

*abaikan muka yang tengah kebulur*



 *aku pun tak tau ape yang cha cuba buat*




 *last party for budiman*




 *ni last minute preparation for spm, gile messy !*






*ni malam selepas solat hajat untuk spm candidates*

ok,tu lah kehidupan aku masa kat samura. memang banyak benda yang aku belajar.thanx samura kerana memberi aku peluang.setiap kali aku tengok jam, setiap kali itula aku akan teringat samura. *ceh*

SAMURA namamu terjulang!!











0 comments: