BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

hulubalang

Wednesday 18 May 2011

aku ke'jelous'an yang amat dahyat

                                                            assalamuailaikum =)


hello baby babi comel tanpa gigi yang tengah baca blog aku.baby? hehe,, sorry kalau aku lambat update this blog sebab aku budak baru dalam dunia blogging ni.so, cerebellum aku masih belum dapat mencari maklumat untuk dicernakan dalam blog ni.tapi ape pun,aku cuba yang terBAIK la untuk korang..hehe,,*perasan glamour jap*




*am i glamour like her?*





ok,beberapa hari yang aku ada kat rumah ni aku manfaatkan sepenuhnye sebelum aku pergi meninggalkan kampung halaman untuk sambung blaja.ceh,macam jauh je bunyi.JAUH what?dulu masa aku duduk MUAR pun aku rasa dah jauh.tapi aku suka travel sebab orang kata jauh berjalan luas pemandangan.pemandangan ape pun aku tak tahu la.*cacing giler*




berbalik pada tajuk entry kat atas,kenapa aku jelous?aku jelous dengan SENIORS aku dulu.sebab diorang visit sekolah lama balik ! aku ni bila la pulak nak buat cuti-cuti SAMURA dengan ex-doormates yang lain?masing-masing semua dah sibuk nak pergi sambung belajar.*termasukla orang yang taip ni*




apepun,aku cuba flash back the school memories dengan gambar-gambar yang di'snapped oleh NURUL AMIRA HUSNA aka kak snow.*jelous lagi*jom layan..




 *ini la kfc yang aku selalu lepak bila time outing*




 *kakakku yang comel*




 *inila wajah-wajah yang tersenyum dapat result terBAIK *



 *PKR budi yang cun*




 *ok,yang ni memang aku jelous gile,tak nak komen*




 *katil ku*




 *in front of samura square*




 *rindu seyh dengan padang ini*




 *ini la aspura*




*diva fofuler*(sebut secara sengau ye)

one day aku harap aku pun dapat jugakla hang out macam ni datang sekolah jumpa cikgu-cikgu dengan kawan.soronokkan? friends last forever la orang kata.apepun gud luck untuk seniors yang akan fly next year kalau tak silap aku la,going to ireland.TAKE CARE baby !!


thank you for reading!!

p/s:tetibe aku rasa macam nak further ke engineering pulak.macam cool aje  and jelous towards those my enemies friends yang dapat fly ke merata negara*sigh






0 comments: