BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

hulubalang

Thursday 19 May 2011

nak ABC jugak !!

assalamualaikum =)


Hi korang !! hari ni aku menghabiskan petang aku dengan member lama sebelum bertolak ke MUAR..muar lagi kan? tak pe,jodoh and bonding aku memang kuat dengan daerah tu kot..HAHA..


ok,ptg tadi anak tekak aku buat request dia nak merasa ABC sebelum blah dari kampung.tapikan, tapikan, and tapikan, kedai tu tutup.pergh tekak aku pun buat la demonstrasi tak  aman nak jugak makan ABC tu. tapi aku pujuk la suruh dia request lain pulak.tak pe la.mungkin tak ada rezeki aku kot.tapi aku suka sebab HAPPENING gile !*sila sebut the word happening dengan dramatik ye anak-anak*

*inila bukan ABC yang DEF*

 *senyum aja ke?*




*muka ati ni memang heartless betoi*


da puas aku minum air DEF,kami pun pulang la ke rumah macam badak sumbu itik pulang ke rebannye.


 *peh liz jangan goda aku!*




 *wanita yang terror buat stunned action*




*pic aku tak ada, sorry la muka aku tak comel*


*muced,tengok aku kena buat a copy lagi untuk borang aku*
(sila abaikan saiz badan penulis tapi lihatla pada keikhlasan senyumannye)

ok, petang tadi jugak aku dapat 2 berita gembira bila my cute ex-doormate nur afiqah zulkifli akan turut serta ke penjara KMJ..waa,, bahagianya hidup aku.tak ada la macam beruk aka babun jakun masuk kolumpo.hey guys, wish me luck ! and farhana ismail akan fly ke sarawak untuk ipg. paan, aku bakal rindu kat ang ! jaga diri elok-elok na !

 *si comel fiqa zul*




*si manis farhana*

p/s: aku si ape pulak? sila jwab wahai pembaca sekalian,pastikan jawapan anda jujur dari jantung dan limpa ok?


thank you for reading this entry!!







0 comments: